Friday, October 14, 2016

Hdfc bank forex kaart kliëntediens

Daar is twee maniere om die balans op jou Forex Kaart weet: Deur Internet Banking Phone Banking Met die hulp van netbankdiens fasiliteit kan jy die balans op ForexPlus kaart te kyk. Jy sal nodig hê om die kredietkaart nommer te gebruik as 'n gebruiker ID amp IPIN aan u uitgereik word as deel van die kaart stel om aan te meld by netbankdiens fasiliteit. Daar sal jy 'n opsie om die balans in jou kaart Check vind. Jy kan ook kontak met PhoneBanking dienste van die bank om die balans op jou ForexPlus kaart te kyk. Die PhoneBanking dienste getalle kan gevind word by www. hdfcbank/p ersonal. Maar hier het ek die nommers hieronder kopieer, maar sal altyd raai om die HDFC Forex Plus-kaart besonderhede besoek vir die opgedateer getalle. HDFC Bank bied maklike toegang tot PhoneBanking dienste deur middel van internasionale tolvrye nommers oor 32 lande soos hieronder uiteengesit. Australië, België, Kanada, Denemarke, Frankryk, die Verenigde Koninkryk, Duitsland, Hong Kong, Nederland, Italië, Japan, Suid-Korea, Maleisië, Noorweë, Nieu-Seeland, Oostenryk, Portugal, Suid-Afrika, Spanje, Swede, Switserland, Thailand - 80080077444 , Tsjeggiese (REP) 800090155, Monaco 80093312, Pole 008001124694, Saoedi-Arabië 8008142094, UAE 8000185252, VSA 18445796441, Bahrain 80004980, Griekeland 0080016122061284, Singapoer 8001013301, Kroasië 0800222990 Meer antwoorde hieronder. Verwante vrae Hoe kan ek check my Forex Plus Visa card balans Is daar enige ander manier waarop ek 'n spoor van my balans en die jongste transaksies uit my forex kaart Ek het 'n HDFC forex kaart kan hou. Moenie die OTM-kwitansies wys die bedrag wat onttrek is, en die balans in die Indiese roepee Hoe kan jy aansoek doen vir 'n HDFC Forex kaart kan ek herlaai my forex kaart van enige HDFC Bank tak Sou 'n HDFC forex kaart 'n beter opsie as internasionale debiet - kaarte Watter betaling oplossing ondersteun voorafbetaalde kaarte Hoe dra ek geld van 'n Forex HDFC is die HDFC Forex kaart enige mediese versekering Hoe kan ek check my kredietkaart balans ek woonagtig in Jamaika en I039m hou 'n HDFC voorafbetaalde forex kaart. Wat is die beste manier om aanlyn geld te dra van die voorafbetaalde kaart Wat is die rentekoers vir 'n HDFC forex kaart kan jy 'n pendelaar tjek voorafbetaalde kaart te gebruik vir 'n taxi / uber Hoe aktiveer ek PIN sekuriteit vir HDFC Forex Plus-kaart vir handelaarstransaksies die kaart nie vra vir PIN terwyl veeg by winkels. Is daar enige manier om fondse oor te dra van HDFC Forex kaart om 'n Amerikaanse bankrekening sonder die draers van bykomende transaksie chargesHDFC Bank Kliente Nommers Submitted mev SKaur (nie geverifieer) op Vrydag, 2013/05/04 - 11:36. HDFC NRE / Nro rekening NIGHTMARE Ek ondervind slapelose nag om te gaan en roep (as sy dag tyd in Indië) NRI kliëntediens NAUSHEEN Ansari 1 Ek stuur 3 aansoek laaste 6-7weeks om my nuwe selfoon nommer en kontakbesonderhede adres WEIERING EERSTE aansoek te werk - Signature nie ooreen met (i onderteken dieselfde manier wat ek gebruik om elke keer te doen) - Document self nie bevestig 2 Aansoek Weiering dokument Ek het na posadres verander, nie die maatskappy se logo daarop, want sy aanlyn gedruk. 3 Aansoek Weiering of ek wil verander my adres te verskaf Indiese adres funny ding is ek steeds inteken op dieselfde manier, ja ek het my stawende dokumente bevestig hierdie tyd. maar elke keer sy nuwe fout, iets wat NAUSHEEN Ansari don039t soos, so verwerp dit. Ek is NRI nie eens Indiese burger nou nooit Indiese kontak hulle te voorsien nie, aangesien ek my rekening waar ek gaan bring my plaaslike adres oopmaak as ek nooit weer hoef dit ek het ok laat dit, verander my selfoonnommer sy nie veilig my ou nommer is reeds aan iemand anders iets wat ek doen boodskap gaan na dat die getal NIEMAND LUISTER NAUSHEEN Ansari MOENIE het selfs BARAIN of algemene GEMEENSKAPLIKE SENSE. ALWAYS stuur vir my EAMIL SÊ MR Kaur OF SIR Ek kenne gegee dat jy simpel ding moet leer as jy dit nie WEET persoon wat jy HANTERING VAN SKRYF Meneer / Mevrou en gesê ek is vroulike ek nog ontvang e-pos gesê Geagte Meneer. Nausheen Ansari nie omgee beantwoord my e-pos, selfs nadat 3-5 dae Ek dink hulle nooit my e-pos te lees, het hulle selfs skryf verkeerde spelling van my land Ek het net raai dit, wat hulle praat. Gister het ek stuur klagte by grieweprosedures departement verbonde al my e-pos Vandag ontvang ek e-pos van Nausheen Ansari sê Geagte Meneer stuur jou Indiese e-posadres as jy wil om jou adres I dont verstaan ​​wat HDFC MANAGMENT DOEN NIE kyk wat HIERDIE NAUSHEEN doen HARASHING NRI kliënte te werk . nou het ek besluit om my geld uit te neem en toe te maak my HDFC rekening Ek kan nie my nuwe selfoon nommer te werk as gevolg van hierdie wonderlike NRI klantenservice verteenwoordiger. Groete SKaur Deur Ankuran Saha (nie geverifieer) op Woensdag, 27/02/2013 - 06:20. Ek het aansoek gedoen vir 'n persoonlike lening in HDFC Bank Agartala Tak. en my aansoek het aanvaar (23756260). Gister (26 Februarie 2013) Ek het 'n oproep van die bank en ek het die formaliteite n het die beampte tjeks (24 nos) as die lening was vir twee jaar. Maar ek het die bedrag leeg. Hy het vir my gesê dat dit nie 'n probleem sal wees as die begunstigde rekening is slegs HDFC persoonlike lening. Verder het hy my vertel dat die EMI bedrag SMS ed sal wees om my deur vandag en deur vandag sal die bedrag gekrediteer op my rekening. Maar nither die SMS het en ook nie die Amont gekrediteer. Ek wil dit onder die aandag van 'n hoër gesag te bring dat die rede waarom ek nie eens ingelig oor my EMI tot nou toe. Hoekom die amptelike blanko tjeks geneem van my af. In die geval van 'n probleem wat ek moet kontak Hoekom HDFC mense nie verbind tot wat hulle belowe of sê. Ankuran Saha Agartala Deur Pooja Baijal (nie geverifieer) op Vrydag, 22/02/2013 - 03:07. HDFC NRE / Nro Banking ervaring het 'n nagmerrie gewees het. Ek het my telefoonnommer onlangs en ook my Oorsese adres. Ek gepos die adres verandering vorm saam met my huurkontrak kopieer, mobiele wetsontwerp en Huweliksertifikaat as 'n bewys van verandering van my Indiese adres. om oorsee Posbus adres, Dit is besig om 'n ander nagmerrie. Die man met die naam Nausheen Ansari sit op kliëntediens Balie, Mumbai, begin die stuur van standaard weiering posse sonder die lees van my antwoorde, vertel my dat 'n. My handtekening is verskillende (Don039t weet watter dokument hy praat), b. Bevestiging benodig wat posadres word opgedateer. Hoewel my coverletter en aansoekvorm stel dit duidelik. c. Adres in die huwelik sertifikaat vermeld verskil met die adres van die aansoek en nie self getuig. Ek don039t weet watter soort opleiding wat hy het. Hy can039t verband 22,-adres in Huweliksertifikaat is die adres wat ek wil om te werk aan, het die webwerf wat die aansoekvorm gegee nie genoem self getuig, Huweliksertifikaat is Govt Van Indië bevestig dokument. Ek don039t weet wat anders hierdie man moet d. Afskrif van bankstaat netto afgelaai en nie self getuig. Wat is netto afgelaai word. Dit is e-verklaring van gereelde Amerikaanse bank. alles ingesluit Govt van Indië ambassade en Amerikaanse ambassade aanvaar dit. hierdie man is probeer om op te tree asof hy is groter as beide. Ook vir Self verklaring nêrens is dit noem in HDFC site. e. Afskrif van Mobile Bill is net afgelaai en nie in my naam. Weereens baie wetsontwerpe is papier minder in die VSA, as hierdie man nie weet. selfs HDFC stuur papierlose e-state. Ook ek het mnr Nausheen Ansari dat my naam is in die wetsontwerp as hy neem die pyn om die wetsontwerp te lees van begin tot einde. maar ek dink hy is 'n paar koning van die konings wat doesn039t wil om dit te lees. Ek hoop hdfc soort hieroor uit so gou as moontlik. Deur prathap. n (nie geverifieer) op Do, 24/01/2013 - 04:02. Deur deepu Jakob (nie geverifieer) op Ma, 2012/02/04 - 06:29. Verborge koste op HDFC Kredietkaart Ongelukkig is ek 'n hdfc kredietkaart houer. Ek is hou dit vir meer as 'n jaar nou en ek het nie verdien 'n enkele roepee voordeel uit hierdie kaart. In plaas daarvan het ek het my hard verdiende geld in die vorm van finansieringskoste. Die getoon onder 'n / c besonderhede bedrag is baie misleidend veral die 039Minimum Due039 bedrag. Ek het die betaling gemaak word soos per die minimum te danke, maar die bank het rente vir laat betaling in my volgende maand verklaring aangekla. Dit het baie keer happended. Toe Ek kan nie verstaan ​​wat is die behoefte vir hierdie bullshit Min Weens. Ek is nog nie verklaar word deur enige hdfc owerhede met betrekking tot hierdie soort van purposefull misleidend tegniese terme toe ek hierdie kaart na het of daar. Terwyl hy in die geval van ander bank kredietkaarte óf sy duidelik genoem met verstaanbare bewoordings in hul webwerf of hul owerhede sal verduidelik en ons te laat verstaan. Hierdie kaart is 'n mors as ek enige kontant nie weer op enige van my telling verdien selfs in groot som. Kan iemand Help my met PROSEDURES om ontslae te raak uit hierdie CARD amp ontsnap uit hierdie soort van cheaters .. Deur Pratap (nie geverifieer) op Sat, 31/03/2012 - 05:05. Sy is nou 2 jaar en tot dusver het ek hoef nie my persoonlike bankier telefoonnommer. Ek is nie in staat om enige inligting verlang verduidelik. Ek het probeer bereik jy mense baie tyd, maar geen reaksie ek nog nie verstaan ​​hoekom moet ek in stand te hou 'n klassieke Rekening terwyl niemand van die dienste is vervul wat belowe ek wil dit te beëindig so gou as moontlik wil jy mense kan wees bietjie opgevoede Dankie Purnima 9951123197 / 8 Ac: 03641930003722 deur Sheikh (nie geverifieer) op Sat, 2012/10/03 - 06:52. Hi meneer, ek is Sheikh van Bangalore en ek het 'n salaris rekening hdfc bank van 'n jaar, maar nou 'n dag onwetend bedrag om afgetrek van my rekening sonder my wete til nou rondom 800rs ek dink so ek sal jou versoek om my assit met betrekking tot bo met rede. Ek hoop iemand sal my terugkeer gou. dankie, Sheikh 9844549942 Sheikh dot azzu by gmail dot com Geskep deur Anonymous (nie geverifieer) op Dinsdag, 2012/06/03 - 01:26. My naam is sajitha ratheesh, dit is om jou te laat weet dat my kwytskelding bedrag Rs.3284.75.Am behulp SB rekening, maar dit was salarisrekening voor 1 year. i didn039t as 1 jaar, nou is met dieselfde rekening as salarisrekening heen nuwe maatskappy, ook aan my gegee, die versoek brief vir 'n verandering my SB ag salarisrekening naby die branch. am hou bo Rs.10000 in my dieselfde rekening met die opdrag van jou kliëntediens mense. maar in hierdie maand 2012/03/03 die bank sal weer aangekla rs.3284.75 tot 5 keer uit my rekening in dieselfde dag sonder enige ander information. i gegee my selfoonnommer en e-pos id. so hierdie mense nie verantwoordelikheid te neem vir die kliënte am baie glo die dienste van hdfc bank. so vriendelik kwytskelding dieselfde bedrag aan dieselfde hdfc bankrekening (sajitha ratheesh, 00201050156640, ravipuram tak, Kochi) Geskep deur Anup Singh (nie geverifieer) op Do, 2012/09/02 - 03:12. enige balans in my mobiele tot dusver het ek 'n transaksie via HDFC OTM vir mobiele herlaai werd 350 INR op 31 Desember 2011. Ek havn039t het nie my geld gekry terugbetaal. Ek is die opvolg met others en HDFC vir my 350 Rs. Tot nou toe. Dit bank nie regtig kak oor hul kliënte. Elke keer as hulle net tyd te koop en teleurstel nie. Nou. die situasie is others sê om 'n praatjie met HDFC mense het en dieselfde geld wanneer jy HDFC vra. Dit is die patetiese diens wat ek nog ooit beleef het. Ek skakel my rekening te Axis nou en wil regtig nie my spaarrekening of Credi kaart met hierdie bank. Die erger kliëntediens span en pateties dienstplicht vir hul kliënte. Shame op julle. In teleurstelling, Anup Singh 91 9830248692 Geskep deur Anil (nie geverifieer) op Woensdag, 2012/08/02 - 10:47. Geagte Meneer, vandag op 2012/08/02, het ek na HDFC OTM 3045 gitti khadan Nagpur kontant te trek met die hulp van my SBI OTM-cum-debiteer kaart van SBI rekening nie .-- 11281053108. kontant nie geresepteer en boodskap kom 039039039sorry nie tydelik te verwerk en glip is ook nie gedruk. Ek het weer na OTM-masjien SBI en onttrek geld rs 7000 en gevind OTM strokie. toe ek sien balans in strokie Ek was verbaas dat balans was veel minder. toe ek nagegaan my rekening op netto bank, het ek verbaas om te 039039ATM WDL van R 7000 sien uit OTM 3045 HDFC LTD Nagpur off SITMAIN039039 dus ek versoek u om die bedrag R te keer. 7000 wat ek nie van HDFC OTM-masjien gitti khadan Nagpur maar gedebiteer gekry het nie. Deur BIJAYA KUMAR MARTHA (nie geverifieer) op Dinsdag, 31/01/2012 - 03:59. Meneer, ek wil graag 'n paar kommentaar met betrekking tot HDFC Bank kliëntediens by Paradip (1818), odisha. On 26 Desember 2011 gee ek was my vereiste dokument voor te lê vir 'n oop 'n salaris en vergoeding rekening. Mnr Anil Kumar Sahu, persoonlike bankier van Pradip tak het vir my gesê dat dit neem 4-7 dae om jou A / C nie ontvang. en OTM-kaart Na 7 dae ek was oproep tot tak Paradip en vra vir my A / C no. Then mnr Anil het vir my gesê dit neem 4 dae more. Like hierdie ek regtig ontsteld ná oproep soveel times. Even ook verlede maand Ek ontmoet met mnr Anil ses keer en noem in sy mobiele (9938400595) / landlyn soveel times. If Ek noem in mobiele hy didn039t ontvang en as ek roep in landlyn ander man het vir my gesê mnr Anil is besig, bel middag. Soos ek reeds 'n NRI A / C (kliënt nie-32967802) amp persoonlike besparing A / C in HDFC Bank, het ek nooit ooit hierdie tipe gedrag / service. For hierdie tipe werknemer sien net HDFC verminder die merk / unieke naam. I hoop baie gou ek sal ontvang 'n vrugbare response. My naam is Bijaya Kumar Martha, mobiele No-08658556653 en epos ID - bijayamartha op yahoo dot com.


No comments:

Post a Comment