Thursday, October 27, 2016

Internal revenue code nie - gekwalifiseerde voorraad opsies

As jy 'n opsie om voorraad te koop as betaling vir jou dienste te ontvang, kan jy inkomste te hê wanneer jy die opsie kry, wanneer jy die opsie uit te oefen, of wanneer jy ontslae raak van die opsie of voorraad ontvang wanneer jy die opsie uit te oefen. Daar is twee tipes van voorraad opsies: Options onder 'n werknemer voorraad aankoop plan of 'n aansporing voorraad opsie (ISO) plan toegestaan ​​word statutêre voorraad opsies. Stock opsies wat toegestaan ​​nie onder 'n werknemer voorraad aankoop plan of 'n ISO plan is nonstatutory voorraad opsies. Verwys na publikasie 525. Belasbare en Belasting Vrye Inkomste. vir hulp in die bepaling of jy het 'n statutêre of 'n nonstatutory voorraad opsie toegestaan. Statutêre Stock Options As jou werkgewer verleen jy 'n statutêre voorraad opsie, jy oor die algemeen sluit nie enige bedrag in jou bruto inkomste wanneer jy ontvang of uit te oefen die opsie. U kan egter onderhewig wees aan alternatiewe minimum belasting in die jaar wat jy 'n ISO oefen. Vir meer inligting, verwys na die vorm 6251 instruksies (PDF). Jy het belasbare inkomste of aftrekbare verlies wanneer jy die voorraad wat jy gekoop het deur die opsie uitgeoefen verkoop. Jy hanteer die algemeen hierdie bedrag as 'n kapitaalwins of verlies. As jy egter nie aan spesiale Holding tydperk vereistes, sal jy het om te behandel inkomste uit die verkoop as gewone inkomste. Voeg hierdie bedrae wat as lone behandel, om die basis van die voorraad in die bepaling van die wins of verlies op die aandele ingesteldheid. Verwys na publikasie 525 vir spesifieke besonderhede oor die tipe voorraad opsie, asook reëls vir wanneer inkomste berig en hoe inkomste gerapporteer vir inkomstebelasting doeleindes. Aansporing Stock Opsie - na oefening 'n ISO, moet jy van jou werkgewer 'n Vorm 3921 (PDF), Oefening van 'n aansporing Stock Opsie Onder Artikel 422 (b). Hierdie vorm sal belangrike datums en waardes wat nodig is om die korrekte bedrag van die kapitaal en gewone inkomste (indien van toepassing) moet berig oor jou terugkeer bepaal rapporteer. Werknemer Aandelenaankoop Plan - Na jou eerste oordrag of verkoop van voorraad verkry deur 'n onder 'n werknemer voorraad aankoop plan toegestaan ​​opsie uitoefen, moet jy van jou werkgewer 'n Vorm 3922 (PDF), oordrag van Stock verkry deur 'n werknemer Aandelenaankoop Plan onder artikel 423 (c). Hierdie vorm sal belangrike datums en waardes wat nodig is om die korrekte bedrag van die kapitaal en gewone inkomste te berig oor jou terugkeer bepaal rapporteer. Nonstatutory Stock Options As jou werkgewer verleen jy 'n nonstatutory voorraad opsie, die bedrag van die inkomste in te sluit en die tyd wat dit hang af of die billike markwaarde van die opsie geredelik vasgestel kan word in te sluit. Geredelik Bepaal billike markwaarde - As 'n opsie aktief verhandel op 'n gevestigde mark, kan jy maklik die billike markwaarde van die opsie te bepaal. Verwys na publikasie 525 vir ander omstandighede waaronder jy geredelik die billike markwaarde van 'n opsie en die reëls te bepaal wanneer jy inkomste vir 'n opsie met 'n geredelik bepaalbare billike markwaarde moet aanmeld kan bepaal. Nie geredelik bepaalbare billike markwaarde - Die meeste nonstatutory opsies het nie 'n geredelik bepaalbare billike markwaarde. Vir nonstatutory opsies sonder 'n geredelik bepaalbare billike markwaarde, is daar geen belasbare gebeurtenis wanneer die opsie toegestaan, maar jy moet in inkomste die billike markwaarde van die voorraad ontvang op oefening insluit, minus die bedrag betaal, wanneer jy die opsie uit te oefen. Jy het belasbare inkomste of aftrekbare verlies wanneer jy die voorraad wat jy deur die opsie uitgeoefen het verkoop. Jy hanteer die algemeen hierdie bedrag as 'n kapitaalwins of verlies. Vir spesifieke inligting en verslagdoening vereistes, verwys na publikasie 525. Laaste Nagegaan of Opdateer: September 20, 2016THE Boeing Company NIE-gekwalifiseerde Voorraad opsie GRANT KENNISGEWING VAN TERME As deel van die Uitvoerende vergoeding program het jy die opsie om aandele van die aankoop toegestaan die Company146s gewone aandele soos volg: Getal aandele Behoudens Opsie: laquoStockOptionsraquo aandele uitoefeningsprys: xx. xx die uitoefeningsprys verteenwoordig die billike markwaarde van Boeing voorraad op die datum van toekenning. Vir doeleindes van hierdie toekenning, billike markwaarde gedefinieer word as die gemiddeld van die hoë en lae pryse per aandeel verhandeling van die Company146s gewone aandele op die New York Aandelebeurs tydens gereelde sessie handel vir 'n enkele handel dag. Die toekenning van die opsie is na aanleiding van die Boeing Company 2003 Incentive Stock Plan, soos gewysig en Hersaamgestelde Doeltreffende 23 Februarie 2009 (die 147Plan148). Die terme en voorwaardes van die voorraad-opsie is soos uiteengesit in die plan en in hierdie kennisgewing. As daar enige teenstrydigheid tussen die bepalings van hierdie kennisgewing en die bepalings van die Plan, sal die Plan146s terme te beheer. 'N Afskrif van die Plan Opsomming is om hierdie kennisgewing aangeheg. Uitoefening van die hele of deel van hierdie voorraad opsie aanvaarding van al die terme en voorwaardes van die opsie toestaan. Vir doeleindes van hierdie kennisgewing beteken die term 147Company148 Die Boeing Company of 'n filiaal van The Boeing Company, wat ook al jy is in diens van van tyd tot tyd. Tipe opsie: Die opsie toegestaan ​​as 'n Nie-gekwalifiseerde Stock Opsie en is onderhewig aan Artikel 83 van die VSA Internal Revenue Code. Nie-gekwalifiseerde voorraad opsies oorweeg gewone inkomste wanneer uitgeoefen en word dienooreenkomstig belas word. Die bedrag van gewone inkomste is die verskil tussen die uitoefeningsprys (of toekenning prys) en die prys op die datum waarop die opsie of 'n gedeelte daarvan uitgeoefen word. Datum van Grant: Die datum van die voorraad opsie toekenning is voeg datum van toekenning. Vesting en Exercisability: Om 'n gevestigde reg om 'n gedeelte van die opsie te vestig, moet jy in diens bly deur die Maatskappy vir ten minste een jaar vanaf die datum van toekenning. As jy in diens bly deur die Maatskappy vir een jaar na die datum van die toekenning, en die voorraad opsie nie anders verval, sal die voorraad opsie geword gevestigde en uitgeoefen kan word volgens die volgende skedule: Aanpassing in getal aandele Behoudens Opsie: Die aantal aandele onderhewig aan hierdie opsie sal proporsioneel aangepas word vir enige toename of afname in die getal uitgereikte aandele van Boeing voorraad as gevolg van enige voorraad verdeel, kombinasie of ruil van aandele, konsolidasie, spin-off of herkapitalisering van aandele, of enige soortgelyke kapitaal aanpassing. As jou werk beëindig om enige rede voor die een-jaar herdenking van die datum van toekenning, die voorraad opsie en alle regte op die opsie sal heeltemal beëindig jou diensbeëindiging te oefen. Na die een-jaar herdenking van die datum van toekenning, as jou werk met die maatskappy om enige rede beëindig voor die datum waarop die opsie word 100 gevestigde en uitgeoefen kan word in ooreenstemming met die skedule onder 147Vesting en Exercisability148, die nie-gevestigde gedeelte van die voorraad opsie sal vestig nie en die nie-gevestigde gedeelte van die opsie en alle regte op die nie-gevestigde gedeelte sal heeltemal beëindig jou diensbeëindiging. (Sien 147When die gevestigde Opsie Expires148 hieronder vir belangrike reëls oor wanneer gevestigde opsies verval.) Wanneer die gevestigde opsie verval: Solank as wat jy in diens bly deur die Maatskappy, sal die voorraad opsie verval na 10 jaar vanaf die datum van toekenning (of insetsel datum 10 jaar vanaf die datum van toekenning). As jou werk met die maatskappy beëindig as gevolg van dood, ongeskiktheid, aftrede of layoff. die setel gedeelte van die opsie sal verval aan die vroegste van 5 jaar vanaf jou beëindiging en voeg datum in 10 jaar vanaf die datum van toekenning. As jou werk met die maatskappy beëindig as gevolg van vrywillige bedanking. die setel gedeelte van die opsie sal verval aan die vroegste van 90 dae vanaf jou beëindiging en voeg datum in 10 jaar vanaf die datum van toekenning. Die term 147retirement148 beteken aftrede onder die voorwaardes wat die bepalings van die Company146s of subsidiary146s omskrewevoordeel pensioen plan waarin jy deelneem bevredig. As jy 'n uitvoerende wat nie in aanmerking kom om deel te neem in 'n omskrewevoordeel pensioen plan, 147retirement148 beteken diensbeëindiging vrywillig deur u, nadat jy óf (i) die ouderdom van 55 bereik het met 10 jaar diens, of (ii) die ouderdom van 62 met een jaar diens. 147Disability148 beteken hier 'n gestremdheid u die reg gee om voordele kragtens die langtermyn-gestremdheid beleid geborg deur die Maatskappy of een van sy filiale wat op jou van toepassing. As jou werk met die maatskappy beëindig vir ander doeleindes as die dood, ongeskiktheid, aftrede, layoff of vrywillige bedanking (soos vir oorsaak) redes, sal die gevestigde gedeelte van jou keuse verstryk op jou beëindiging. Dit is jou verantwoordelikheid om bewus te wees van 'n option146s vervaldatum wees sodat jy kan oorweeg of om jou opsie uit te oefen voordat dit verval. Oefening: gedurende jou leeftyd net kan jy, jou voog of jou regsverteenwoordiger die voorraad opsie uit te oefen. Die Plan toelaat uitoefening van die voorraad opsie deur die persoonlike verteenwoordiger van jou boedel of die begunstigde daarvan na aanleiding van jou dood. Hierdie opsie uitgeoefen kan word slegs vir die hele aandele, en mag nie uitgeoefen word vir minder as 'n redelike aantal aandele teen 'n sekere tyd, soos bepaal deur die Wet op Vergoeding Komitee. Oordrag: Die voorraad opsie is nie oordraagbaar nie, behalwe deur wil of toepaslike wette van afkoms en verspreiding. CLAWBACK Beleid: Hierdie voorraad opsie toekenning is onderhewig aan die CLAWBACK beleid deur die Company146s direksie, wat soos volg bepaal aangeneem: Die Raad moet, in alle toepaslike omstandighede vereis terugbetaling van enige jaarlikse aansporing betaling of langtermyn aansporing betaling aan 'n uitvoerende beampte waar: (1) die betaling berus op die bereiking van sekere finansiële resultate wat later die onderwerp van 'n aansienlike hersamestelling van die maatskappy finansiële state in bewaring gehou deur die Securities and Exchange Commission was (2) die Raad bepaal die uitvoerende besig met opsetlike wangedrag wat veroorsaak of wesenlik veroorsaak dat die behoefte aan die aansienlike hersamestelling en (3) 'n laer betaling sou gewees het om die uitvoerende gebaseer op die hersaamgestelde finansiële resultate. In elke sodanige geval, sal die Maatskappy, vir sover prakties, probeer om te herstel van die individuele uitvoerende die bedrag waarmee die individu executive146s aansporing betalings vir die betrokke tydperk oorskry die laer betaling wat sou gewees het op grond van die hersaamgestelde finansiële resultate. Vir doeleindes van hierdie beleid, die term 147executive officer148 enige beampte wat is 'n uitvoerende beampte aangewys deur die Raad. Bykomende inligting oor Boeing voorraad opsies, insluitend jou huidige voorraad opsie status verslag, sal jaarliks ​​aan u verskaf word. Verdere vrae met betrekking tot voorraad opsies kan die Stock Opsie Administrasie Kantoor per e-pos by stockoptionsboeing of beantwoord deur 'n besoek van die interne Boeing webwerf stockoptions. web. boeing. I. Doel en Oorsig Artikel 885 van die onlangs verorden Amerikaanse Jobs Creation Act van 2004, Pub. Reg No 108-357, 118 Rom. 1418 (die Wet), bygevoeg sekte 409A om die Internal Revenue Code (Kode). Artikel 409A bepaal dat alle bedrae wat uitgestel is onder 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan vir alle belasbare jare is tans includible in bruto inkomste tot die mate nie tot 'n aansienlike risiko van verbeuring onderhewig is en nie voorheen by bruto inkomste ingesluit, tensy sekere vereistes voldoen word. Artikel 409A sluit ook reëls van toepassing op sekere trusts of soortgelyke reëlings in verband met nonqualified uitgestelde vergoeding, waar sodanige reëlings buite die Verenigde State of is beperk tot die voorsiening van voordele in verband met 'n afname in die finansiële gesondheid van die borg. Soos verduidelik meer volledig hieronder, hierdie kennisgewing bied die eerste deel van wat verwag word om 'n reeks van leiding met betrekking tot die toepassing van sekte 409A wees. Die Tesourie Departement en die Internal Revenue Service (Diens) van plan is om die beginsels van hierdie kennisgewing in te sluit in bykomende, meer omvattende leiding in 2005. Belastingbetalers moet daarop let dat alhoewel die wet maak 'n aantal fundamentele veranderinge, sekte 409A nie verander of invloed op die toepassing van enige ander bepaling van die Kode of gemenereg belasting leer. Gevolglik uitgestelde vergoeding nie ingesluit moet word in inkomste onder sekte 409A kan nietemin ingesluit moet word in inkomste onder sekte 451, die opbouende ontvangs leer, die kontant equivalentiefactoren leer, party 83, die ekonomiese voordeel leer, die opdrag van inkomste leer of enige ander toepaslike bepalings van die Kode of gemenereg belasting leer. A. Definisies en dekking Hierdie kennisgewing beskryf in die algemeen die omvang van die dekking van sekte 409A. Die kennisgewing verskaf eerste definisies van 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan, 'n plan en die uitstel van die vergoeding. Leiding verskaf oor die toepassing van sekte 409A tot welsyn planne, planne gedek deur sekte 457, aandeelwaarderingsregte, en reëlings tussen vennote en vennootskappe. Hierdie kennisgewing verskaf 'n definisie van 'n aansienlike risiko van verbeuring. Die definisie van nonqualified uitgestelde vergoeding bevat 'n uitsondering vir binne 'n kort tydperk ná die verstryking van 'n aansienlike risiko van verbeuring deur die diensverskaffer eintlik of konstruktiewe bedrae ontvang. Die uitsondering is bedoel om 'n multi-jaar vergoeding reëlings te spreek, waar die reg om die vergoeding of kan verdien oor verskeie jare, maar is betaalbaar aan die einde van die verdienste tydperk. Byvoorbeeld, 'n drie-jaar bonus program vereis die uitvoering van dienste oor drie jaar en die reg van die diensverskaffer om 'n betaling binne 'n kort n bepaalde tydperk na die einde van die derde jaar oor die algemeen nie 'n uitstel van die vergoeding daarstel. Die Tesourie Departement en die Diens is egter bekommerd oor reëlings na bewering 'n aansienlike risiko van verbeurdverklaring en betaaldatum vaste waar die partye nie van plan om die wesenlike risiko van verbeuring of betaaldatum vaste afgedwing betrek. Gevolglik het die Tesourie Departement en die Diens oorweeg 'n meer beperkende reëls waaronder reëlings met betrekking tot betalings in later belasbare jaar gestruktureer om saam te val met 'n verval in 'n aansienlike risiko van verbeurdverklaring sou deferrals van vergoeding aan sekte 409A uitmaak. Maar selfs onder 'n meer beperkende reëls, die Tesourie Departement en die Diens verwag dat 'n betaling binne 'n kort tydperk na 'n geskeduleerde vestigingsdatum en, in bepaalde omstandighede, binne 'n kort tydperk ná 'n versnelde vestigingsdatum, onder die statutêre sou word toegelaat gesag aan versnelde betalings wat nie teenstrydig is met die oog op die wet toelaat. Kommentaar word versoek met betrekking tot hierdie kwessies en die mate waarin bykomende leiding is nodig om reëlings wat ontwerp is om die toepassing van sekte 409A ontduik voorkom. Hierdie kennisgewing verskaf nie algemeen toepaslike metodes vir die berekening van die bedrag van uitgestelde vir 'n gegewe jaar. Dit is egter 'n reël wat vir die berekening van die bedrag van uitgestelde voor 1 Januarie 2005 met die oog op die toepassing van die effektiewe datum bepalings. Die Tesourie Departement en die Diens inspelen uitreiking leiding in 2005 die verskaffing van metodes vir die berekening van die bedrag van uitgestelde vir doeleindes van alle deferrals waartoe party 409A van toepassing, insluitend deferrals voor die uitreiking van die leiding. Tot leiding uitgereik word, is sekere oorgang verligting om inligting verslagdoening en weerhouding vereistes aan te spreek. Daar moet egter niks in hierdie leiding geïnterpreteer word eintlik versprei vir die belastingbetaler in 2005 uit insluiting in inkomste of van toepassing verslagdoening of weerhouding vereistes bedrae vrystel. B. Nonstatutory Stock Options en aandeelwaarderingsregte Die definisie van nonqualified uitgestelde vergoeding bevat 'n uitsondering wat oor die algemeen sekere nonstatutory voorraad opsies uit dekking onder sekte 409A sluit. Hierdie uitsondering is in ooreenstemming met die verdere uitsondering wat oordrag van beperkte eiendom, as die belasting op oordrag van nonstatutory voorraad opsies en oordrag van beperkte eiendom in die algemeen sowel word gereeld deur sekte 83. kommentators het daarop gewys dat onder sekere omstandighede, aandeelwaarderingsregte lewer ekonomies ekwivalent resultate te nonstatutory voorraad opsies uitgeoefen in 'n kontantlose transaksies, en het gevra dat aandeelwaarderingsregte soortgelyke behandel. Maar die Tesourie Departement en die Diens is bekommerd dat 'n algemene uitsondering vir aandeelwaarderingsregte kan uitgebuit word as 'n metode om die toepassing van sekte 409A, veral ten opsigte van die waardasie van die onderliggende aandeel waar die waarde nie vasgestel deur en in 'n vermy gestig sekuriteite mark. In baie opsigte, aandeelwaarderingsregte is soortgelyk aan ander vorme van nonqualified uitgestelde vergoeding, veral waar die ontvanger van 'n voorraad waardering reg kan kontant ontvang. In sulke gevalle, die belasting op aandeelwaarderingsregte algemeen is, word deur party 451 en die konstruktiewe ontvangs leer. Sien ds Rul. 80-300, 1980-2 C. B. 165. Gevolglik hierdie kennisgewing verskaf beperkte uitsonderings rakende dekking onder sekte 409A vir sekere aandeelwaarderingsregte wat nie teenwoordig is potensiaal vir misbruik of doelbewuste ontduiking van die doeleindes van sekte 409A doen. Onder hierdie uitsondering, 'n voorraad waardering reg sal nie 'n uitstel van die vergoeding daarstel indien (1) kan die waarde van die voorraad van die oortollige waaroor die reg maak voorsiening vir die betaling op oefening (die SAR uitoefeningsprys) nooit minder as die billike markwaarde wees van die onderliggende aandeel op die datum waarop die reg toegestaan, (2) die voorraad van die diens ontvanger onderhewig aan die reg verhandel op 'n gevestigde sekuriteite mark, kan (3) net so verhandel voorraad van die diens ontvanger afgelewer ter vereffening van die reg op oefening, en (4) die reg sluit nie enige funksie vir die uitstel van ander as die uitstel van die erkenning van inkomste tot die uitoefening van die reg vergoeding. Daarbenewens tot verdere leiding uitgereik word, 'n betaling van voorraad of kontant ooreenkomstig die uitoefening van 'n voorraad waardering reg (of ekonomies ekwivalent regs), of die kansellasie van so 'n reg vir oorweging, waar so 'n reg op grond toegestaan ​​om 'n program in effek voor of op 3 Oktober sal 2004 nie beskou word as 'n betaling van 'n uitstel van die vergoeding aan die vereistes van sekte 409A indien: (1) kan die SAR uitoefeningsprys nooit minder as die billike markwaarde van die onderliggende aandeel wees op die datum waarop die reg toegestaan, en (2) die reg sluit nie enige funksie vir die uitstel van ander as die uitstel van die erkenning van inkomste tot die uitoefening van die reg vergoeding. Die Tesourie Departement en die Diens versoek kommentaar op die mate waarin aandeelwaarderingsregte moet uitgesonder van dekking onder sekte 409A, in die lig van die statutêre doel. Die Tesourie Departement en die Diens is ook bekommerd oor die potensiaal vir belastingbetalers om toepassing van sekte 409A vermy deur 'n uitsondering kombinasie van dekking onder sekte 409A vir nonstatutory voorraad opsies of aandeelwaarderingsregte 'n vereiste of reg wat die voorraad wat deur die diensverskaffer teruggekoop deur die diens ontvanger. Gevolglik het die Tesourie Departement en die Diens dit oorweeg om 'n beperking op die uitsondering van dekking onder sekte 409A vir nonstatutory voorraad opsies of aandeelwaarderingsregte, om opsies of regte wat nie vergesel deur 'n reëling of ooreenkoms ingevolge waarvan die diens ontvanger het 'n verpligting of reg om die verworwe aandele (insluitend terugkope vir 'n ander as billike markwaarde bedrag) terug te koop. In hierdie konteks, die Tesourie Departement en die Diens ook versoek kommentaar op toepaslike tegnieke vir waardasie van voorraad aan opsies of aandeelwaarderingsregte waar die waarde van sodanige vee nie is gestig deur en in 'n gevestigde sekuriteite mark, ten einde te verseker dat sodanige waardasie weerspieël die werklike billike markwaarde van die voorraad. Tot die mate die bykomende leiding neem 'n standpunt oor 'n saak in hierdie kennisgewing gerig met betrekking tot voorraad opsies of aandeelwaarderingsregte wat minder gunstig is vir belastingbetalers as wat in hierdie kennisgewing, die Tesourie Departement en die Diens verwag dat so 'n posisie sal wees slegs van toepassing op 'n voornemende basis met voldoende oorgang verligting aan verandering van planne om te voldoen aan 'n voornemende basis toelaat. C. Verandering in beheer Events Hierdie kennisgewing volgende adresse wat 'n verandering in eienaarskap of effektiewe beheer van 'n korporasie, of in die eienaarskap van 'n aansienlike gedeelte van die bates van 'n korporasie (Verandering in beheer Event) vir doeleindes van sekte 409A uitmaak. Artikel 885 (e) van die Wet vereis dat binne 90 dae na die afkondiging van wetgewing, die Tesourie Departement en die Diens kwessie leiding te gee oor hoe 'n Verandering in beheer Event uitmaak. Artikel 409A bepaal dat, in die mate wat deur die Tesourie Departement en die Diens in leiding, 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan kan bedrae wat uitgestel is onder die plan toelaat dat dit versprei op 'n Verandering in beheer Event. D. Versnelling van betalings behalwe onder omstandighede wat deur die Tesourie Departement en die Diens wat in leiding, mag 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan nie die versnelling van die betalings onder die plan laat. Hierdie kennisgewing verskaf omstandighede waaronder betalings onder die plan kan versnel word, soos om aan die vereistes van 'n huishoudelike verhoudings orde of botsing van belange afstoting vereistes te voldoen. Kommentaar word versoek om ander omstandighede waaronder 'n plan moet toegelaat word om betalings onder die plan te versnel. E. effektiewe datums en Oorgang Verligting Die kennisgewing verskaf leiding oor die effektiewe datum bepalings en oorgang verligting. Artikel 409A algemeen effektief ten opsigte van bedrae wat uitgestel is na 31 Desember 2004. Artikel 409A ook effektief met betrekking tot bedrae wat uitgestel is in belasbare jaar begin voor 1 Januarie 2005 as die plan waaronder die uitstel gemaak is wesenlik verander na 3 Oktober 2004. Hierdie kennisgewing aanspreek watter bedrae sal oorweeg uitgestel word na 31 Desember 2004, oor die algemeen met dien verstande dat 'n bedrag sal beskou word as uitgestelde voor of op 31 Desember 2004 slegs indien die diens ontvanger het 'n bindende wetlike verpligting om 'n bedrag te betaal in 'n toekomstige belasbare jaar en die diens provider8217s reg om die bedrag verdien en beklee op 31 Desember, 2004 metodes vir die berekening bedrae word as uitgestelde voor of op 31 Desember 2004 word. Hierdie kennisgewing spreek ook wanneer 'n plan ingevolge waarvan 'n uitstel gemaak sal oorweeg word wesenlik verander na 3 Oktober 2004. Hierdie kennisgewing spreek die vereistes van sekte 885 (f) van die Wet, wat bepaal dat binne 60 dae na die inwerkingtreding van die wetgewing, moet die Tesourie Departement en die Diens leiding te reik met dien verstande dat vir 'n beperkte tydperk en onder sekere omstandighede, kan 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan gewysig word sonder oortreding sekere bepalings van sekte 409A tot (i) toelaat dat 'n deelnemer aan deelname beëindig in die plan , of kanselleer 'n uitstaande uitstel verkiesing met betrekking tot bedrae wat uitgestel is na 31 Desember 2004, of (ii) voldoen die plan om die bepalings van sekte 409A met betrekking tot bedrae wat uitgestel is na 31 Desember 2004. Hierdie kennisgewing verskaf sekere verligting aanspreek van die aansoek van die aanvanklike uitstel vereistes verkiesing om vergoeding toegeskryf, in die geheel of gedeeltelik, op die prestasie van dienste in die jaar 2004 of 2005 Dit sluit in, byvoorbeeld, bepalings aanspreek van die uitstel van bonusse, insluitend bonusse vir dienste gelewer in 2004. F . aanwending van inligting verslag en Wage weerhouding vereistes Hierdie kennisgewing volgende adresse sekere inligting verslagdoening en loon weerhouding vereistes wat deur sekte 885 (b) van die Wet met betrekking tot uitgestelde bedrae. Vir meer inligting verslagdoeleindes, die Wet wysig sectsect 6041 en 6051 om te vereis dat alle deferrals vir die jaar onder 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan afsonderlik gerapporteer word op 'n vorm 1099 (Diverse Inkomste) of 'n vorm W-2 (Wage en belasting Verklaring). Vir loon weerhouding doeleindes, die Wet wysig sekte 3401 (a) om voorsiening te maak dat die term 8220wages8221 sluit 'n bedrag includible in bruto inkomste van 'n werknemer onder sekte 409A. Ten slotte, vir doeleindes van verslagdoening nonemployee vergoeding, die Wet op Verdere vergoed sekte 6041 tot benodig wat neerkom includible in bruto inkomste onder sekte 409A wat nie as lone behandel onder sekte 3401 (a) moet gerapporteer word as bruto inkomste. Hierdie kennisgewing vorm nie metodes vir die berekening van die bedrag van uitgestelde vir die jaar of die bedrae includible in bruto inkomste onder sekte 409A en in lone onder sekte 3401 (a). Gevolglik word tussentydse leiding verskaf ten opsigte van 'n employer8217s weerhouding en verslagdoening verpligtinge waar die werkgewer verstrek 'n versnelde vorm W-2 voor die uitreiking van bykomende leiding verskaffing van sodanige metodes. II. Afhanklikheid van oorgang leiding goeie trou, redelike uitleg Hierdie kennisgewing verskaf reëls vir die toepassing van sekte 409A. Die Tesourie Departement en die Diens inspelen uitreiking van bykomende leiding wat hierdie kennisgewing inkorporeer. Tot die mate die bykomende leiding neem 'n standpunt oor 'n saak in hierdie kennisgewing wat minder gunstig is vir belastingbetalers as wat in hierdie kennisgewing aangespreek, die Tesourie Departement en die Diens verwag dat so 'n posisie net op 'n voornemende basis met voldoende oorgang sal toegepas word verligting vir verandering van planne om te voldoen aan 'n voornemende basis toelaat. Hierdie kennisgewing vorm nie omvattende leiding met betrekking tot die toepassing van sekte 409A. Tot bykomende leiding uitgereik word, om te voldoen aan die vereistes van sekte 409A met betrekking tot kwessies nie in hierdie kennisgewing gerig, belastingbetalers moet hul posisies te baseer op 'n goeie geloof, redelike interpretasie van die wet en die doel daarvan, wat oorweging van die wetgewende geskiedenis sluit . Of 'n belastingbetaler posisie 'n goeie geloof, redelike interpretasie van die statutêre taal oor die algemeen sal bepaal word op grond van al die relevante feite en omstandighede, insluitende die vraag of die belastingbetaler die posisie konsekwent en die mate toegepas uitmaak waaraan die belastingbetaler het onduidelik kwessies opgelos in die taxpayer8217s guns. Daarbenewens sekere bepalings van sekte 409A bied definitiewe reëls, maar toelaat dat die Tesourie Departement en die Diens aan leiding verskaffing uitsonderings op die reëls uit te reik. Byvoorbeeld, party 409A (a) (3) bepaal dat die Tesourie Departement en die Diens leiding kan uitreik wat 'n uitsondering op die algemene verbod op die versnelling van die tyd of skedule van enige betaling ingevolge 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan. 'N Belastingpligtige posisie wat gebaseer is op 'n verwagte uitsondering dat die belastingbetaler bespiegel dat die Tesourie Departement en die Diens in die toekoms leiding sal neem nie 'n goeie geloof, redelike interpretasie van die statutêre taal. Daarbenewens, soos hierbo bespreek, die Tesourie Departement en die Diens van plan is om leiding te reik in 2005 die verskaffing van metodes vir die berekening van die bedrag van uitgestelde vir 'n jaar vir doeleindes van alle bedrae van deferrals waartoe party 409A van toepassing, insluitend deferrals ouer as die uitreiking van die verwagte leiding. Gevolglik sal belastingbetalers nie in staat wees om te vertrou op die metodes van berekening wat verskil van die inligting wat in die leiding 2005 metodes. III. Request for Comments op verwagte leiding A. Request for Comments Die Tesourie Departement en die Diens versoek kommentaar oor alle aspekte van die toepassing van sekte 409A, insluitend maar nie beperk tot die onderwerpe in hierdie kennisgewing. Die Tesourie Departement en die diens wat spesifiek versoek kommentaar met betrekking tot die volgende: (1) Die toepassing van sekte 409A om skeidingspakkette planne, insluitende die vraag of om enige spesifieke tipes skeidingspakket planne of reëlings (sien QampA 19) uit te sluit. (2) Finansiering reëlings vir nonqualified uitgestelde vergoeding wat buitelandse trusts of soortgelyke reëlings behels, en die identifisering van reëlings wat nie sal lei tot 'n onbehoorlike uitstel van die Verenigde State belasting en sal nie lei tot bates effektief buite die bereik van skuldeisers vir die doel van die potensiaal vrystelling van die bepalings van sekte 409A (b) wat die Tesourie Departement en die Diens gemagtig is om voorsiening te maak onder sekte 409A (e) (3). (3) Die toepassing van sekte 409A om reëlings met betrekking tot vennote en vennootskappe. Kommentaar is spesifiek versoek met betrekking tot die toepassing van sekte 409A om reëlings onderhewig aan sekte 736, en of daar 'n onderskeid tussen betalings onderhewig aan sekte behoort te wees 736 (a) en (b) en die koördinering van die tydsberekening reëls van sekte 1.736- 1 (b) (5) met die reëls van sekte 409A vir nonqualified uitgestelde vergoeding planne. Kommentaar is ook spesifiek versoek op of daar spesiale reëls in die toepassing van sekte 409A in die geval van 'n vermeende toekenning en verspreiding wat gegiet moet wees, onder sekte 707 (a) (2) (a), as 'n betaling aan 'n nonpartner onder party 707 (a) (1). (4) Potensiële bykomende uitsluitings van dekking onder sekte 409A met betrekking tot kontraktuele reëlings tussen besighede (sien QampA 8). (5) situasies waar die versnelling van voordele onder party toegelaat moet word 409A (a) (3) (sien QampA 15), veral in die lig van die wetgewende geskiedenis met betrekking tot versnelde betalings wat nodig is vir redes buite die beheer van die deelnemer. Alle voorgelê materiaal sal beskikbaar wees vir publieke inspeksie en kopiëring wees. PA:: B. indiening van kommentaar Kommentaar kan aan Internal Revenue Service, CC ingedien LPD: RU (Kennisgewing 2005-1), Kamer 5203, kan Posbus 7604, Ben Franklin Station, Washington, DC 20044. voorleggings ook hand - wees afgelewer Maandag tot Vrydag tussen die ure van 08:00 en 16:00 by die Courier8217s Balie by 1111 Grondwet Avenue, NW, Washington DC 20.224, Attn: CC: PA: LPD: RU (Kennisgewing 2005-1), kan ook Kamer 5203. Voorleggings elektronies gestuur word via die internet na die volgende e-posadres: Noticementsirscounsel. treas. gov. Sluit die kennisgewing nommer (Kennisgewing 2005-1) in die onderwerp te reël. IV. Leiding Q-1 Wat beteken sekte 409A bied, in die algemeen A-1 Artikel 409A bepaal dat alle bedrae wat uitgestel is onder 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan vir alle belasbare jare is tans includible in bruto inkomste tot die mate nie tot 'n aansienlike risiko van verbeuring onderhewig en nie voorheen by bruto inkomste ingesluit, tensy sekere vereistes voldoen. Artikel 409A sluit ook reëls van toepassing op sekere trusts of soortgelyke reëlings in verband met nonqualified uitgestelde vergoeding, waar sodanige reëlings buite die Verenigde State of is beperk tot die voorsiening van voordele in verband met 'n afname in die finansiële gesondheid van die borg. Q-2 Wat is die federale inkomste belasting gevolge van 'n versuim om aan die vereistes van voldoen sekte 409A A-2 Oor die algemeen, indien daar te eniger tyd gedurende 'n belasbare jaar 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan versuim om aan die vereistes van sekte 409A voldoen, of is nie bedryf in ooreenstemming met die vereistes, alle bedrae uitgestel onder die plan vir die belasbare jaar en al voorafgaande belasbare jaar, deur 'n deelnemer ten opsigte van wie die versuim betrekking het, is includible in bruto inkomste vir die belasbare jaar tot die mate nie 'n onderwerp aansienlike risiko van verbeurdverklaring en nie voorheen by bruto inkomste ingesluit. As 'n uitgestelde bedrag is ingesluit moet word in inkomste onder sekte 409A, die bedrag ook is onderhewig aan belangstelling en 'n bykomende inkomste belasting. Die opgelê belang is gelyk aan die rente op die onderbetaling plus een persentasiepunt, opgelê op die onderbetalings wat sou plaasgevind het die vergoeding includible in inkomste vir die belasbare jaar wanneer die eerste uitgestel, of as later, wanneer dit nie onderhewig aan 'n aansienlike risiko van verbeuring. Die bykomende inkomstebelasting is gelyk aan 20 persent van die vergoeding moet word by bruto inkomste ingesluit. Q-3 Wat is 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan A-3 (a) in die algemeen. Behalwe soos anders bepaal in hierdie A-3, die term nonqualified uitgestelde vergoeding plan enige plan (binne die betekenis van QampA 9) wat voorsiening maak vir die uitstel van die vergoeding (binne die betekenis van QampA 4). Die toepassing van sekte 409A is nie beperk tot reëlings tussen 'n werkgewer en 'n werknemer. Byvoorbeeld, kan party 409A van toepassing op ooreenkomste tussen 'n diens ontvanger en 'n onafhanklike kontrakteur, of reëlings tussen 'n vennoot en 'n vennootskap (sien QampA 7 en QampA 8). (B) gekwalifiseerde werkgewer planne. Die term nonqualified uitgestelde vergoeding plan sluit nie (i) 'n plan, kontrak, pensioen, rekening, of vertroue in subparagraaf (a) beskryf of (B) van sekte 219 (g) (5) (sonder inagneming van subparagraaf (a) (iii)), (ii) enige in aanmerking kom uitgestelde vergoeding plan (binne die betekenis van party 457 (b)), en (iii) enige plan in sekte 415 (m beskryf). Gevolglik beteken die term nonqualified uitgestelde vergoeding plan nie 'n gekwalifiseerde aftreeplan, belasting uitgestelde annuïteit, vereenvoudig werknemer pensioen, eenvoudig of sekte 501 (c) (18) vertroue. (C) Sekere welsynsvoordele. Die term nonqualified uitgestelde vergoeding plan sluit nie enige bona fide vakansie verlof, siekverlof, kompenserende tyd, ongeskiktheid betaal, of doodsvoordeel plan. Vir hierdie doeleindes, die term ongeskiktheid betaal het dieselfde betekenis soos in party 31,3121 (v) (2) -1 (b) (4) (iv) (c) van die Wet op Belasting Regulasies, en die term doodsvoordeel plan verwys 'n plan voorsien sterftevoordele soos omskryf in party 31,3121 (v) (2) -1 (b) (4) (iv) (C). Die term nonqualified uitgestelde vergoeding plan ook nie enige Archer Mediese Spaarrekening sluit soos beskryf in sekte 220, 'n gesondheid spaarrekening soos beskryf in sekte 223, of enige ander mediese vergoeding reëling, insluitend 'n gesondheids-terugbetaling reëling, wat aan die vereistes van sekte oortuig 105 en sekte 106. V-4 Wat maak 'n uitstel van die vergoeding a-4 (a) uitstel van vergoeding gedefinieer. 'N plan maak voorsiening vir die uitstel van die vergoeding slegs indien, onder die voorwaardes van die plan en die relevante feite en omstandighede, die diensverskaffer het 'n bindende reg tydens 'n belasbare jaar op vergoeding wat nie eintlik of konstruktiewe ontvang is en ingesluit in bruto inkomste, en dat, op grond van die bepalings van die plan, is betaalbaar aan (of namens) die diensverskaffer in 'n latere jaar. 'N Diensverskaffer nie 'n bindende reg om vergoeding as wat vergoeding eensydig kan verminder of uitgeskakel deur die diens ontvanger of enige ander persoon na die dienste wat die reg op die vergoeding is uitgevoer. Maar, as die feite en omstandighede daarop dui dat die diskresie om te verminder of uit te skakel die vergoeding beskikbaar of uitgeoefen kan slegs op 'n toestand dat dit onwaarskynlik is om plaas te vind, of die diskresie om te verminder of uit te skakel die vergoeding is onwaarskynlik dat uitgeoefen, 'n diensverskaffer sal word beskou as 'n bindende reg om die vergoeding te hê. Vir hierdie doel, is vergoeding nie onderhewig aan eensydige vermindering of uitskakeling beskou bloot omdat dit kan verminder of uitgeskakel word deur die werking van die objektiewe terme van die plan, soos die toepassing van 'n objektiewe bepaling skep van 'n aansienlike risiko van verbeurdverklaring (binne die betekenis van QampA 10). Net so kan 'n diensverskaffer nie anders as om 'n bindende reg op vergoeding bloot omdat die bedrag van die vergoeding onder 'n formule wat voorsiening maak vir voordele te geneutraliseer word deur voordele wat onder 'n plan wat ingevolge sekte 401 (a) word gekwalifiseer word bepaal het, of as gevolg voordele verminder as gevolg van werklike of veronderstelde belegging verliese, of in 'n finale gemiddelde salaris plan, daaropvolgende afname in vergoeding. (B) Wet op Vergoeding betaalbaar op grond van die diens recipient8217s gebruiklike betaling tydsberekening reëling. 'N uitstel van vergoeding nie uitsluitlik voorkom omdat vergoeding betaal nadat die laaste dag van die diens provider8217s belasbare jaar op grond van die tydsberekening reëling ingevolge waarvan die diens ontvanger normaalweg vergoed diensverskaffers vir dienste gelewer tydens 'n in sekte beskryf betaalstaat tydperk 3401 (b) , of met betrekking tot 'n nie-werknemer diensverskaffer, 'n tydperk van langer as die in sekte 3401 beskryf betaalstaat tydperk (b). (C) Korttermyn deferrals. Tot bykomende leiding uitgereik word, het 'n uitstel van vergoeding nie voorkom indien, afwesig 'n verkiesing om anders die betaling aan 'n later tydperk uitstel, te alle tye die bepalings van die plan betaling deur benodig, en 'n bedrag is eintlik of konstruktief deur die ontvang diensverskaffer deur, die laaste van (i) die datum wat 2 1/2 maande vanaf die einde van die diens provider8217s eerste belasbare jaar waarin die bedrag is nie meer onderworpe aan 'n aansienlike risiko van verbeurdverklaring (soos omskryf in QampA 10) of (ii) die datum wat 2 1/2 maande vanaf die einde van die diens recipient8217s eerste belasbare jaar waarin die bedrag is nie meer onderworpe aan 'n aansienlike risiko van verbeurdverklaring (soos omskryf in QampA 10). Vir hierdie doeleindes, is 'n bedrag wat nooit onderhewig aan 'n aansienlike risiko van verbeurdverklaring beskou nie meer onderworpe te wees om 'n aansienlike risiko van verbeurdverklaring op die datum waarop die diensverskaffer het 'n bindende reg om die bedrag. Byvoorbeeld, 'n werkgewer met 'n kalenderjaar belasbare jaar wat op 1 November, 2006 toekennings 'n bonus, sodat die werknemer word beskou as 'n bindende reg om die betaling as 1 November 2006 sal nie oorweeg word nie te voorsien 'n uitstel van vergoeding indien, in ooreenstemming met die bepalings van die bonus plan, die bedrag betaal of beskikbaar gestel aan die werknemer voor of op 15 Maart 2007 'n werkgewer met 'n 01-31 September Augustus belasbare jaar wat op 1 November, 2006 toekennings 'n bonus, sodat die werknemer word beskou as 'n bindende reg om die betaling te hê as 1 November 2006, sal nie oorweeg word om voorsien vir 'n uitstel van vergoeding indien, in ooreenstemming met die bepalings van die bonus plan, die bedrag betaal of beskikbaar gestel aan die werknemer voor of op 15 November 2007. Nieteenstaande die voorafgaande, indien 'n verkiesing aan die diensverskaffer voorsien met betrekking tot die belasbare jaar waarin betaling van die vergoeding sal plaasvind, en die diensverskaffer kies 'n belasbare jaar later as die belasbare jaar waarin hy of sy verkry 'n bindende reg om die betaling, die reëling maak 'n uitstel van die vergoeding aan sekte 409A, insluitend die uitstel verkiesing tydsberekening reëls van sekte 409A (a) (4) . Daarbenewens het die reëling voort om onderhewig aan toepaslike Amerikaanse Federale belasting beginsels wat onmiddellike inkomste insluiting mag vereis. (D) Voorraad opsies, aandeelwaarderingsregte, en ander-aandeel-gebaseerde vergoeding. (I) Behalwe soos in paragrawe (ii), (iii) en (iv), die toekenning van 'n voorraad opsie, aandeelwaarderingsregte reg of ander-aandeel-gebaseerde vergoeding maak voorsiening vir 'n uitstel van die vergoeding aan sekte 409A. Aandeelwaarderingsregte algemeen sal gedek word deur party 409A kan egter aandeelwaarderingsregte gestruktureer om te voldoen aan die bepalings van sekte 409A. Byvoorbeeld, die terme van 'n voorraad waardering reg met 'n datum vaste betaling algemeen sal voldoen aan die bepalings van sekte 409A. (Ii) Nonstatutory voorraad opsies. 'N opsie om te koop voorraad van die diens ontvanger, behalwe 'n aansporing voorraad opsie in sekte 422 of 'n opsie onder 'n werknemer voorraad aankoop plan in sekte 423 beskryf toegestaan ​​beskryf, maak nie voorsiening vir 'n uitstel van vergoeding indien: (1) die bedrag wat nodig is om voorraad te koop onder die opsie (die uitoefeningsprys) mag nooit minder as die billike markwaarde van die onderliggende aandeel op die datum waarop die opsie toegestaan ​​word, (2) die ontvangs, oordrag of uitoefening van die opsie is onderhewig aan belasting onder sekte 83, en (3) die opsie sluit nie enige funksie vir die uitstel van ander as die uitstel van die erkenning van inkomste tot die laaste van oefening of vervreemding van die opsie onder sekte 1,83-7 vergoeding. Vir doeleindes van die voorafgaande sin, die reg om aansienlik nonvested voorraad ontvang (soos omskryf in party 1,83-3 (b)) op die uitoefening van 'n voorraad opsie nie 'n funksie vir die uitstel van die vergoeding daarstel. As onder die voorwaardes van die opsie, die bedrag wat nodig is om die voorraad aan te koop is of kon minder as die billike markwaarde van die voorraad op die datum van toekenning word, kan die toekenning van die voorraad opsie voorsiening te maak vir die uitstel van vergoeding binne die betekenis van hierdie A-4. Vir doeleindes van die bepaling van die billike markwaarde van die voorraad op die datum van toekenning, mag enige redelike waardasiemetode gebruik word. (B) Incentive voorraad opsie Vir doeleindes van hierdie gedeelte, die term aansporing voorraad opsie beteken 'n om 'n individu toegestaan ​​vir een of ander rede wat verband hou met sy diens by 'n korporasie opsie, indien dit toegestaan ​​word deur die werkgewer korporasie of sy ouer of filiaal korporasie, te koop voorraad van enige van sodanige maatskappye, maar slegs indien die opsie op grond van 'n plan wat die totale getal aandele wat onder opsies uitgereik mag word en die werknemers (of klas werknemers) in aanmerking kom om opsies te ontvang sluit toegestaan ​​word, en wat goedgekeur is deur die die aandeelhouers van die toekenning van korporasie binne 12 maande voor of na die datum waarop sodanige plan is aangeneem so 'n opsie verleen binne 10 jaar vanaf die datum waarop sodanige plan is aangeneem, of die datum waarop sodanige plan is goedgekeur deur die aandeelhouers, wat ook al vroeër so 'n opsie deur is die terme is nie uitgeoefen kan word na die verstryking van 10 jaar vanaf die datum waarop sodanige opsie verleen die opsie prys is nie minder as die billike markwaarde van die voorraad op die oomblik so 'n opsie so 'n opsie verleen deur sy terme is nie oordraagbaar deur so 'n individu anders as deur die wil of die wette van afkoms en verspreiding, en is uitoefenbaar, gedurende sy leeftyd, slegs deur hom en so individu, ten tye van die opsie toegestaan ​​word, besit nie voorraad in besit van meer as 10 persent van die totale gekombineerde stemreg van alle klasse van voorraad van die werkgewer korporasie of van sy ouer of filiaal korporasie. Sulke termyn sal enige opsie nie sluit as (soos van die tyd die opsie verleen) die bepalings van so 'n opsie bepaal dat dit nie as 'n aansporing voorraad opsie sal behandel word. (C) Spesiale reëls (1) Goeie trou pogings om waarde van voorraad As 'n deel van voorraad op grond oorgedra word aan die uitoefening deur 'n individu van 'n opsie wat sou versuim om te kwalifiseer as 'n aansporing voorraad opsie kragtens subartikel (b) omdat daar 'n mislukking in 'n poging, het in 'n goeie geloof, die vereiste van subartikel te voldoen (b) (4), die vereiste van subartikel (b) (4) moet in ag geneem word om voldoen. In die mate wat in regulasies deur die Sekretaris, sal 'n soortgelyke reël toe te pas vir doeleindes van subartikel (d). (2) Sekere diskwalifiserende gesindhede waar bedrag gerealiseer is minder as waarde op oefening As 'n individu wat 'n deel van voorraad verkry deur die uitoefening van 'n aansporing voorraad opsie maak 'n gesindheid van so 'n aandeel in een van die in subartikel tydperke (a) (1), en deur die vervreemding is 'n verkoop of ruil met betrekking tot wat 'n verlies (indien volgehoue) sal erken word om so 'n individu, dan is die bedrag wat includible in die bruto inkomste van so 'n individu, en die bedrag wat afgetrek vanaf die inkomste van sy werkgewer korporasie, as vergoeding toe te skryf aan die uitoefening van sodanige opsie mag nie die oortollige (indien enige) van die besef op sodanige verkoop of ruil oor die aangepaste basis van so 'n aandeel bedrag. (3) Sekere oordrag deur insolvent individue Indien 'n insolvent individuele besit 'n aandeel van voorraad op grond bekom om sy uitoefening van 'n aansporing voorraad opsie, en indien so 'n aandeel is oorgeplaas na 'n trustee, ontvanger, of ander soortgelyke fidusiêre in enige verrigtinge ingevolge titel 11 of enige ander soortgelyke insolvensie proses, nie so 'n oordrag, of enige ander oordrag van sodanige aandeel vir die voordeel van sy skuldeisers in sulke verrigtinge, sal 'n gesindheid van so 'n aandeel uitmaak vir doeleindes van subartikel (a) (1). (4) Toelaatbare bepalings 'n opsie wat voldoen aan die vereistes van subartikel (b) moet as 'n aansporing voorraad opsie, selfs as die werknemer betaal vir die voorraad met voorraad van die korporasie die toekenning van die opsie behandel, die werknemer het die reg om eiendom te ontvang ten tyde van die uitoefening van die opsie, of die opsie is onderhewig aan enige voorwaarde wat nie strydig met die bepalings van subartikel (b). Subparagraaf (b) is van toepassing op 'n oordrag van eiendom (anders as kontant) slegs indien artikel 83 van toepassing is op die eiendom aldus oorgedra. (5) aandeelhouer reël 10-persent Subartikel (b) (6) is nie van toepassing nie indien ten tyde so 'n opsie verleen die opsie prys is ten minste 110 persent van die billike markwaarde van die voorraad onderhewig aan die opsie en so 'n opsie deur die terme is nie uitgeoefen kan word na die verstryking van 5 jaar vanaf die so opsiedatum toegestaan. (6) Spesiale reël wanneer afgeskakel Vir doeleindes van subartikel (a) (2), in die geval van 'n werknemer wat gestremd is (binne die betekenis van artikel 22 (e) (3)), die tydperk 3 maande van subartikel ( a) (2) moet 1 jaar wees. (7) Billike markwaarde Vir doeleindes van hierdie artikel, sal die billike markwaarde van voorraad word bepaal sonder inagneming van enige ander persoon as 'n beperking wat deur die terme, sal nooit verval beperking. (D) 100,000 per beperking jaar tot die mate dat die gemiddelde billike markwaarde van voorraad met betrekking tot wat aansporing voorraad opsies (bepaal sonder inagneming van hierdie subartikel) uitgeoefen vir die 1ste keer deur 'n individu in 'n kalenderjaar (onder alle planne van die individue werkgewer korporasie en sy houer en filiaal korporasies) oorskry 100,000, moet sodanige opsies as opsies wat nie aansporing voorraad opsies word behandel. (2) Bestel reël Paragraaf (1) moet deur die neem van opsies in ag in die volgorde waarin hulle is toegestaan ​​word. (3) Die bepaling van billike markwaarde Vir doeleindes van paragraaf (1), moet die billike markwaarde van enige voorraad bepaal soos op die tydstip waarop die opsie met betrekking tot sodanige vee toegestaan. Subartikel. (C) (5) tot (8). Pub. L. 101508. 11801 (c) (9) (c) (ii), Bieten pars. (6) tot (8) as (5) tot (7), onderskeidelik, en hy het uit die voormalige par. (5) Koördinering met artikels 422 en 424 wat lees soos volg: Artikels 422 en 424 nie van toepassing op 'n aansporing voorraad opsie. 1988Subsec. (B). Pub. L. 100647. 1003 (d) (1) (a), ingevoeg aan die einde sodanige bepaling sal nie 'n opsie sluit as (soos van die tyd die opsie verleen) die bepalings van so 'n opsie bepaal dat dit nie as 'n sal behandel aansporing voorraad opsie. Subartikel. (B) (7). Pub. L. 100647. 1003 (d) (2) (b), geslaan uit par. (7) wat lees soos volg: onder die voorwaardes van die plan, die gemiddelde billike markwaarde (bepaal ten tyde van die opsie verleen) van die voorraad met betrekking tot wat aansporing voorraad opsies uitgeoefen vir die 1ste keer deur sodanige individu tydens enige kalenderjaar (onder al die planne van die individue werkgewer korporasie en sy houer en filiaal maatskappye) mag nie meer as 100,000. Subartikel. (C) (1). Pub. L. 100647. 1003 (d) (2) (C), vervang subartikel (d) paragraaf (7) van subartikel (b). 1986Subsec. (B) (7). Pub. L. 99514. 321 (a), bygevoeg par. (7) en geslaan uit die voormalige par. (7) wat lees soos volg: so 'n opsie deur die terme is nie uitgeoefen terwyl daar uitstaande (in die sin van subartikel (c) (7)) enige aansporing voorraad opsie wat toegestaan ​​is, voor die toestaan ​​van so 'n opsie, om so 'n individu om voorraad te koop in sy werkgewer korporasie of in 'n korporasie wat (ten tyde van die verlening van so 'n opsie) is 'n ouer of filiaal korporasie van die werkgewer korporasie, of in 'n voorganger korporasie van enige van sodanige maatskappye en. Subartikel. (B) (8). Pub. L. 99514. 321 (a), geslaan uit par. (8) wat lees soos volg: in die geval van 'n na 31 Desember, 1980 toegestaan ​​onder die voorwaardes van die plan die totale billike markwaarde opsie (bepaal as van die tyd die opsie verleen) van die voorraad waarvoor 'n werknemer mag aansporing voorraad opsies in enige kalenderjaar (onder al die planne van sy werkgewer korporasie en sy houer en filiaal korporasie) toegestaan ​​mag nie meer as 100,000 plus enige ongebruikte beperking oordrag na so 'n jaar. Subartikel. (C) (1). Pub. L. 99514. 321 (b) (2), vervang paragraaf (7) van subartikel (b) paragraaf (8) van subartikel (b) en paragraaf (4) van hierdie subartikel. Subartikel. (C) (4). Pub. L. 99514. 321 (b) (1), Bieten par. (5) as (4) en hy het uit die voormalige par. (4) wat verband hou met oordrag van ongebruikte limiet. Subartikel. (C) (5), (6). Pub. L. 99514. 321 (b) (1) (B), Bieten pars. (6) en (8) as (5) en (6), onderskeidelik. Voormalige par. (5) Bieten (4). Subartikel. (C) (7). Pub. L. 99514. 321 (b) (1), Bieten par. (9) as (7) en geslaan uit die voormalige par. (7) wat met dien verstande dat vir die doeleindes van subartikel. (B) (7) enige aansporing voorraad opsie beskou word as uitstaande totdat opsie uitgeoefen ten volle of verval weens tydsverloop. Subartikel. (C) (8). Pub. L. 99514. 321 (b) (1) (B), Bieten par. (10) as (8). Voormalige par. (8) Bieten (6). Subartikel. (C) (9). Pub. L. 99514. 321 (b) (1) (B), Bieten par. (9) as (7). Pub. L. 99514. 1847 (b) (5), vervang artikel 22 (e) (3) Artikel 37 (e) (3). Subartikel. (C) (10). Pub. L. 99514. 321 (b) (1) (B), Bieten par. (10) as (8). 1984Subsec. (C) (9). Pub. L. 98369. 2662 (f) (1), vervang artikel 37 (e) (3) Artikel 105 (d) (4). 1983Subsec. (B) (8). Pub. L. 97448. 102 (j) (1), vervang toegestaan ​​aansporing voorraad opsies as vanselfsprekend aanvaar opsies. Subartikel. (C) (1). Pub. L. 97448. 102 (j) (2), vervang Goeie trou pogings om te waardeer voorraad vir Oefening van opsie wanneer die prys minder as waarde van voorraad as par is. (1) opskrif en plaas vonnis op voorwaarde dat, in die mate wat in regulasies deur die Sekretaris, 'n reël soortgelyk aan dié wat reeds in die paragraaf uiteengesit geld vir doeleindes van par. (8) van subartikel. (B) en par. (4) van subartikel. (C). Subartikel. (C) (2) (a). Pub. L. 97448. 102 (j) (3), vervang een van die tydperke vir die tydperk 2 jaar. Subartikel. (C) (4) (a) (ii). Pub. L. 97448. 102 (j) (4), vervang toegestaan ​​aansporing voorraad opsies as vanselfsprekend aanvaar opsies. Effektiewe datum van 1988 Wysigingswet Wysiging deur Pub. L. 100647 effektiewe, behalwe as anders bepaal, asof in die bepaling van die belasting hervorming Wet van 1986, Pub. L. 99514. waarop sodanige wysiging betrekking het, sien artikel 1019 (a) van Pub. L. 100647. uiteengesit as 'n aantekening ingevolge artikel 1 van hierdie titel. Effektiewe datum van 1986 Wysigingswet Die wysigings wat deur hierdie afdeling wysiging van hierdie artikel is van toepassing op opsies toegestaan ​​nadat 31 Desember 1986. Wysiging daarvan deur artikel 1847 (b) (5) van Pub. L. 99514 effektiewe, behalwe as anders bepaal, asof in die bepalings van die belasting hervorming Wet van 1984, Pub. L. 98369, div. A. waarop sodanige wysiging betrekking het, sien artikel 1881 van Pub. L. 99514. uiteengesit as 'n aantekening ingevolge artikel 48 van hierdie titel. Effektiewe datum van 1984 Wysigingswet Die wysiging wat deur subartikel (a) (1) wysiging van hierdie artikel is van toepassing op opsies na 20 Maart 1984 toegestaan, behalwe dat sodanige subartikel nie van toepassing op enige aansporing voorraad opsie toegestaan ​​voor 20 September 1984 op grond 'n plan aanvaar of korporatiewe optrede deur die raad van direkteure van die gewer korporasie voor 15 Mei 1984. Wysiging daarvan deur artikel 2662 van Pub. L. 98369 effektiewe asof ingesluit in die aanvaarding van die Social Security Wysigings van 1983, Pub. L. 9821. Sien artikel 2664 (a) van Pub. L. 98369. uiteengesit as 'n aantekening ingevolge artikel 401 van titel 42. Die Openbare Gesondheid en Welsyn. Effektiewe datum van 1983 Wysigingswet Wysiging deur Pub. L. 97448 effektiewe, behalwe as anders bepaal, asof dit is ingesluit in die bepaling van die ekonomiese herstel Wet op Belasting op van 1981, Pub. L. 9734. waarop sodanige wysiging betrekking het, sien artikel 109 van Pub. L. 97448. uiteengesit as 'n aantekening ingevolge artikel 1 van hierdie titel. (1) Options waarop artikel van toepassing is. Behalwe soos in subparagraaf (b), die wysigings wat deur hierdie afdeling inleidend hierdie artikel en wysiging van artikels 421, 425 nou 424, en 6039 van hierdie titel is van toepassing ten opsigte van opsies toegeken op of na 1 Januarie 1976 en uitgeoefen op of na 1 Januarie 1981 of uitstaande op daardie datum. (B) Verkiesing en aanwysing van opsies. In die geval van 'n toegestaan ​​voor 1 Januarie opsie, sal 1981 die wysigings wat deur hierdie artikel is slegs van toepassing indien die korporasie so 'n opsie toestaan ​​verkies (op die wyse en op die deur die Sekretaris van die Tesourie of sy gedelegeerde voorgeskrewe tyd) te hê die wysigings wat deur hierdie artikel van toepassing is op so 'n opsie nie. Die totale billike markwaarde (bepaal ten tye van die opsie verleen) van die voorraad waarvoor 'n werknemer is opsies toegestaan ​​(onder alle planne van sy werkgewer korporasie en sy houer en filiaal korporasies) waartoe die wysigings wat deur hierdie artikel van toepassing is deur rede van hierdie subparagraaf hoogstens 50,000 per kalenderjaar ans hoogstens 200,000 in totaal. (2) Veranderinge in terme van opsies. In die geval van 'n opsie verleen op of na 1 Januarie 1976 en uitstaande op die datum van die inwerkingtreding van hierdie Wet 13 Augustus 1981, paragraaf (1) van artikel 425 (h) van die Internal Revenue Code van 1986 voorheen IRC 1954 is nie van toepassing op enige verandering in die terme van so 'n opsie (of die terme van die plan waaronder toegestaan, insluitend aandeelhouersgoedkeuring) binne 1 jaar na die datum van afkondiging om so 'n opsie om te kwalifiseer as 'n aansporing voorraad opsie laat. Vir bepalings dat niks in wysiging deur Pub. L. 101508 uitgelê om behandeling van sekere transaksies wat plaasvind beïnvloed, eiendom verkry, of items van inkomste, verlies, aftrekking, of krediet in ag geneem word voor 5 November, 1990. Vir doeleindes van die bepaling van aanspreeklikheid vir belasting vir tydperke geëindig nadat November . 5, 1990 Sien artikel 11821 (b) van Pub. L. 101508. uiteengesit as 'n aantekening ingevolge artikel 45k van hierdie titel. Behandeling van opsies as aansporing Stock Options In die geval van 'n toegestaan ​​na 31 Desember, 1986. en voor of op die datum van die inwerkingtreding van hierdie Wet 10 November 1988, sal so 'n opsie nie beskou word as 'n aansporing voorraad opsie as opsie die bepalings van so 'n opsie is gewysig voor die datum 90 dae na sodanige datum van afkondiging om voorsiening te maak dat so 'n opsie nie as 'n aansporing voorraad opsie sal behandel word. Plan Wysigings Nie Vereiste Tot 1 Januarie 1989 Vir bepalings gelas dat indien enige wysigings wat deur subtitel A of subtitel C van titel XI 11011147 en 11711177 of titel XVIII 18001899A van Pub. L. 99514 vereis dat 'n wysiging aan 'n plan, sal so 'n plan wysiging nie gemaak moet word voordat die eerste plan jaar beginnende op of na 1989. Sien artikel 1140 van Pub 1 Januarie,. L. 99514. soos gewysig, uiteengesit as 'n aantekening ingevolge artikel 401 van hierdie titel. Geskryf beslissings vir hierdie afdeling Hierdie dokumente, soms as Privaat Beslissings Brief verwys, is geneem uit die IRS Geskryf Bepalings bladsy die IRS publiseer ook 'n vollediger verduideliking van wat dit is en wat dit beteken. Die versameling is opgedateer (by ons einde) per dag. Dit wil voorkom asof die IRS updates hul notering elke Vrydag. Let daarop dat die IRS dikwels titels dokumente in 'n baie eenvoudige-vanielje, dupliserende manier. Moenie aanvaar dat identies-titel dokumente is dieselfde, of dat 'n latere dokument vervang 'n ander met dieselfde titel. Dit is onwaarskynlik dat die geval wees. Vrylating datums verskyn presies soos ons dit kry van die IRS. Sommige is duidelik verkeerd, maar ons het geen poging aangewend om dit reg te stel het, want ons het geen manier korrek raai in alle gevalle, en wil nie bydra tot die verwarring. Ons afgestomp resultate by 20.000 items. Daarna het jy op jou eie.


No comments:

Post a Comment